Blog - Laatste Nieuws

Tiny Riot! in Broadcast Magazine

In de februari-editie van Broadcast Magazine komt Arthur Clement uitgebreid aan het woord over Tiny Riot! en Continuum.

Kun je via YouTube een wereldwijd concept neerzetten dat online leeft? Vanuit die gedachte creëerde Tiny Riot! Continuum: een muziekformat waarin vier YouTubers, verspreid over drie continenten, een boyband vormen zonder elkaar ooit te hebben ontmoet. “Het grote verdienmodel zit aan de achterkant,” aldus directeur Arthur Clement. “Slaat het project aan, dan kunnen we hier iets aan verdienen. Werkt het niet, dan doen we evengoed heel veel kennis op.”

“Ik geloof heilig in het feit dat merken niet alleen maar afhankelijk zijn van andere media om hun doelgroep te bereiken. Ze kunnen dit zelf ook initiëren. Doe het allebei, laat het elkaar versterken en besteed die marketingeuro’s goed. Voer niet drie weken een campagne en denk: oké, lekker veel bereik gehad en nu op naar de volgende. Laat die drie weken campagne je totale content aanpak versterken, zodat er lengte in komt. Uiteindelijk draait het om ondernemerschap: wie durft te doen wat anderen niet durven?”

Het hele artikel is hier te lezen en in de februari-editie van Broadcast Magazine.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *